• Program do faktur
  • Współpraca
  • Najlepsze konta firmowe – Maj 2025
  • Ranking faktoringu – TOP 10 Ofert Faktoringu – Maj 2025
piątek, 16 maja, 2025
Zaloguj się
Portal.Faktura.pl
  • Finanse
    • Wszystko
    • Zadbaj o swój portfel
    • RANKING FAKTORINGU
    bankrut
    Dlaczego firmy bankrutują mimo milionowych faktur? Te liczby nie uratują Twojej firmy bez płynności
    kawa laptop
    Przeczytaj zanim założysz Jednoosobową Działalność Gospodarczą. Poradnik dla kandydatów na przedsiębiorców
    prad ceny
    Płatność za prąd jak za Netflixa? Czy nadchodzi nowa era rachunków za energię?
    ian KDZBdPFTBfg unsplash
    Duży cios we właścicieli działek. Sprawdź, czy już 2026 roku Twoja działka stanie się bezwartościowa
    mieszkanie klucze malzenstwo
    Pierwsze klucze 2025 – kto, kiedy i na jakich warunkach z niego skorzysta?
  • Biznes
    • Wszystko
    • Biznes pod lupą
    • Poradnik przedsiębiorcy
    • RANKING FAKTORINGU
    element5 digital T9CXBZLUvic unsplash
    Ile kosztowałoby spełnienie obietnic?
    nick fewings 2lJGRIY5P0 unsplash
    Unia zmusi Polaków do płacenia za puszki i butelki – kto zarobi, a kto zapłaci?
    towfiqu barbhuiya JhevWHCbVyw unsplash
    Przedsiębiorco, zbliża się termin rocznego rozliczenia składki zdrowotnej za 2024 rok
    shahadat rahman BfrQnKBulYQ unsplash
    Wyciek danych, który może kosztować miliony – czego uczy nas afera z Empikiem?
    bankrut
    Dlaczego firmy bankrutują mimo milionowych faktur? Te liczby nie uratują Twojej firmy bez płynności
  • Podatki
    • Wszystko
    • Alarm podatkowy
    • RANKING FAKTORINGU
    jakub zerdzicki 9PwLeZA RGc unsplash
    Będą nowe limity płatności gotówką w UE
    towfiqu barbhuiya JhevWHCbVyw unsplash
    Przedsiębiorco, zbliża się termin rocznego rozliczenia składki zdrowotnej za 2024 rok
    kredyt na wesele
    Stopy procentowe w dół. Sprawdź, o ile spadnie Twoja rata kredytu!
    2 e mail marketing
    Obowiązkowa skrzynka e-Doręczeń już wkrótce! Sprawdź, czy cię to dotyczy
    zalamany przedsiobiorca z blokada konta
    Walka z szarą strefą może uderzyć w uczciwych przedsiębiorców
  • Prawo
    ian KDZBdPFTBfg unsplash
    Duży cios we właścicieli działek. Sprawdź, czy już 2026 roku Twoja działka stanie się bezwartościowa
    igor omilaev gVQLAbGVB6Q unsplash
    Czy korzystanie ze sztucznej inteligencji jest legalne? Jest już propozycja ustawy o systemach AI
    zalamany przedsiebiorca
    Czy Cinkciarz oddaje pieniądze?
    donald melania trump
    O co oskarżony jest Trump?
    sedzia sad mlotek
    Czy wprowadzenie „alkotubek” było niezgodne z prawem?
    Rafal Brzoska
    Czy Rafał Brzoska ucywilizuje Metę?
    temida waga
    Zakaz prowadzenia działalności? Uważaj, bo to może dotyczyć też Twojej firmy
    transport kierowca
    Absurd, czy konieczny krok? Nowelizacja niezrealizowanej nowelizacji ustawy o transporcie drogowym.
    samochod alkohol
    Dlaczego zmiany w konfiskacie pojazdów są konieczne
  • Technologia
    walka z cyberprzestepstwami
    Szokujące dane: 83% firm ryzykuje wyciek danych osobowych
    elektryk
    Polacy nie chcą elektryków, a do 2030 roku ma ich być 1,5 mln
    technologia 2023
    Czy DeepSeek jest bezpieczny?
    sztuczna inteligencja
    UE inwestuje miliardy w AI, ale czy nie jest za późno? Co może zyskać Polska?
    76a4044
    Jeden pracownik magazynu na 2 hektary – jak to możliwe?
No Result
View All Result
  • Finanse
    • Wszystko
    • Zadbaj o swój portfel
    • RANKING FAKTORINGU
    bankrut
    Dlaczego firmy bankrutują mimo milionowych faktur? Te liczby nie uratują Twojej firmy bez płynności
    kawa laptop
    Przeczytaj zanim założysz Jednoosobową Działalność Gospodarczą. Poradnik dla kandydatów na przedsiębiorców
    prad ceny
    Płatność za prąd jak za Netflixa? Czy nadchodzi nowa era rachunków za energię?
    ian KDZBdPFTBfg unsplash
    Duży cios we właścicieli działek. Sprawdź, czy już 2026 roku Twoja działka stanie się bezwartościowa
    mieszkanie klucze malzenstwo
    Pierwsze klucze 2025 – kto, kiedy i na jakich warunkach z niego skorzysta?
  • Biznes
    • Wszystko
    • Biznes pod lupą
    • Poradnik przedsiębiorcy
    • RANKING FAKTORINGU
    element5 digital T9CXBZLUvic unsplash
    Ile kosztowałoby spełnienie obietnic?
    nick fewings 2lJGRIY5P0 unsplash
    Unia zmusi Polaków do płacenia za puszki i butelki – kto zarobi, a kto zapłaci?
    towfiqu barbhuiya JhevWHCbVyw unsplash
    Przedsiębiorco, zbliża się termin rocznego rozliczenia składki zdrowotnej za 2024 rok
    shahadat rahman BfrQnKBulYQ unsplash
    Wyciek danych, który może kosztować miliony – czego uczy nas afera z Empikiem?
    bankrut
    Dlaczego firmy bankrutują mimo milionowych faktur? Te liczby nie uratują Twojej firmy bez płynności
  • Podatki
    • Wszystko
    • Alarm podatkowy
    • RANKING FAKTORINGU
    jakub zerdzicki 9PwLeZA RGc unsplash
    Będą nowe limity płatności gotówką w UE
    towfiqu barbhuiya JhevWHCbVyw unsplash
    Przedsiębiorco, zbliża się termin rocznego rozliczenia składki zdrowotnej za 2024 rok
    kredyt na wesele
    Stopy procentowe w dół. Sprawdź, o ile spadnie Twoja rata kredytu!
    2 e mail marketing
    Obowiązkowa skrzynka e-Doręczeń już wkrótce! Sprawdź, czy cię to dotyczy
    zalamany przedsiobiorca z blokada konta
    Walka z szarą strefą może uderzyć w uczciwych przedsiębiorców
  • Prawo
    ian KDZBdPFTBfg unsplash
    Duży cios we właścicieli działek. Sprawdź, czy już 2026 roku Twoja działka stanie się bezwartościowa
    igor omilaev gVQLAbGVB6Q unsplash
    Czy korzystanie ze sztucznej inteligencji jest legalne? Jest już propozycja ustawy o systemach AI
    zalamany przedsiebiorca
    Czy Cinkciarz oddaje pieniądze?
    donald melania trump
    O co oskarżony jest Trump?
    sedzia sad mlotek
    Czy wprowadzenie „alkotubek” było niezgodne z prawem?
    Rafal Brzoska
    Czy Rafał Brzoska ucywilizuje Metę?
    temida waga
    Zakaz prowadzenia działalności? Uważaj, bo to może dotyczyć też Twojej firmy
    transport kierowca
    Absurd, czy konieczny krok? Nowelizacja niezrealizowanej nowelizacji ustawy o transporcie drogowym.
    samochod alkohol
    Dlaczego zmiany w konfiskacie pojazdów są konieczne
  • Technologia
    walka z cyberprzestepstwami
    Szokujące dane: 83% firm ryzykuje wyciek danych osobowych
    elektryk
    Polacy nie chcą elektryków, a do 2030 roku ma ich być 1,5 mln
    technologia 2023
    Czy DeepSeek jest bezpieczny?
    sztuczna inteligencja
    UE inwestuje miliardy w AI, ale czy nie jest za późno? Co może zyskać Polska?
    76a4044
    Jeden pracownik magazynu na 2 hektary – jak to możliwe?
No Result
View All Result
Portal.Faktura.pl
No Result
View All Result
Główna Technologia

Po polskich drogach jeździ już 67 tys. aut na prąd. Dużo więcej pieniędzy na dopłaty do elektryków

Grzegorz Szafraniec autor Grzegorz Szafraniec
2025-03-21
w Technologia
0
elektryki ladowanie

Łączna pula środków przeznaczonych na dopłaty do leasingu pojazdów zeroemisyjnych zwiększyła się z 250 do 400 mln zł. To efekt rosnącej popularności programu Mój elektryk. Od jego wdrożenia w 2021 roku wpłynęło już 7900 wniosków o dopłaty na łączną kwotę 262 mln zł, z czego pozytywnie rozpatrzonych zostało 7300. Przyjrzeliśmy się ile wynosi w br. maksymalna kwota dofinansowania, jakie warunki trzeba spełnić, a także jak wygląda elektromobilność po polsku – jak szeroka jest oferta rynkowa i czy eksploatacja elektryków rzeczywiście jest tańsza niż użytkowanie aut spalinowych.
FINEA BANNER
Program Mój elektryk zakłada dwa sposoby wsparcia – dopłatę do zakupu lub dofinansowanie leasingu pojazdów elektrycznych. Dotacje dla osób fizycznych obsługiwane są przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW), a ścieżkę leasingową prowadzi Bank Ochrony Środowiska (BOŚ).

Czytaj także: Faktoring dla transportu

Spis treści schowaj
1 Kto może skorzystać?
2 Dofinansowanie pod kilkoma warunkami
3 Jak i gdzie złożyć wniosek?
4 Tania jazda drogim samochodem?

Kto może skorzystać?

O dopłatę do leasingu mogą wnioskować: osoby fizyczne, przedsiębiorcy, jednostki sektora finansów publicznych, instytuty badawcze, spółdzielnie i rolnicy indywidualni, stowarzyszenia i fundacje oraz kościoły i inne związki wyznaniowe. Szczegóły finansowania i wysokość przyznanej dotacji różnią się w zależności od tego czy chodzi o klienta indywidualnego czy o przedsiębiorcę. Druga z wymienionych grup w ostatnich miesiącach ma niemałe problemy, o czym informuje Marek Sikorski z Finea – faktora, specjalizującego się w finansowaniu branży transportowej, która już teraz jest powoli zmuszana do zainteresowania się tematem samochodów elektrycznych.

Podobne artykuły

elektryk

Polacy nie chcą elektryków, a do 2030 roku ma ich być 1,5 mln

2025-03-19
transport ciezarowka

Elektryfikacja flot to kwestia czasu?

2025-03-21

Największe problemy mają firmy małe i mikro – o obrotach poniżej 2 mln złotych. Takie podmioty, często rodzinne biznesy, już dawno wykorzystały zaskórniaki. Wydały je w czasie pandemii czy w związku z inflacją, która zmusiła ich do płacenia wysokich rachunków za materiały czy surowce, paliwo, energię. Dodatkowo takie firmy mają ograniczone możliwości pozyskiwania kapitału, są zbyt małe i niewystarczająco wiarygodne dla instytucji bankowych. Nie mogą jednak siedzieć z założonymi rękami, bo to tylko zwiększy tempo przyrostu długu. Już dzisiaj nasi klienci informują nas, że ich klienci, większe firmy wydłużają czas przelewu, formalnie lub nieformalnie (wprowadzając np. liczenie terminu płatności od daty wpłynięcia do biura faktury czy poprzez realizowanie przelewów tylko np. w 2 wtorki w miesiącu)

Dla takich przedsiębiorców informacja o dopłacie do popularnych elektryków może być na wagę złota. Jak je zdobyć? O tym przeczytacie poniżej.

Dofinansowanie pod kilkoma warunkami

Zgodnie z prawem unijnym, dofinansowaniem, które nie jest pomocą publiczną, mogą zostać objęte wyłącznie pojazdy zeroemisyjne (program nie dotyczy aut hybrydowych). Aby uzyskać dopłatę trzeba spełnić kilka warunków. Przede wszystkim należy kupić lub wziąć w leasing nowy (warunek konieczny) pojazd elektryczny kategorii M1 (osobowy, o DMC do 3 ton, wyposażony maksimum w 8 miejsc).

Koszt takiego pojazdu nie może przekraczać 225 tys. zł brutto. Ograniczenie cenowe nie dotyczy posiadaczy Karty Dużej Rodziny. Mogą oni liczyć maksymalnie na 27 000 zł. Gdy wnioskodawca nie ma karty, może się ubiegać o dopłatę nie przekraczającą 18 750 zł. Jeśli w grę wchodzi zakup, nabywca lub nabywcy (auto może mieć współwłaściciela) muszą zarejestrować i ubezpieczyć pojazd na terytorium RP oraz zobowiązać się, że nie pozbędą się go przez dwa lata od uzyskania dotacji.

Osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą mogą otrzymać takie samo dofinansowanie, jak każdy inny przedsiębiorca. W przypadku zakupu pojazdu kategorii M1 jest to nawet 27 000 zł (przy średniorocznym przebiegu nie mniejszym niż 15 tys. km), z kolei do auta kategorii N1 (pojazd wykonany do przewozu ładunków o DMC do 3,5 tony) maksymalna dopłata sięga 70 000 zł (jednak nie może przekroczyć 30 proc. kosztów kwalifikowanych). Wsparcie dla przedsiębiorców do zakupu lub leasingu pojazdów kategorii M2 i M3 może odbywać się na zasadach zgodnych z pomocą publiczną, w związku z tym nabór na te kategorie zostanie ogłoszony w późniejszym terminie.

Maksymalna kwota dofinansowania (źródło: BOŚ)

  • Klienci indywidualni – 27 000 zł
  • Przedsiębiorcy – 70 000 zł

Mój elektryk – dopłaty dla przedsiębiorców

moj elektryk dofinansowanie
Źródło: BOŚ
* DMC – dopuszczalna masa całkowita
** Oprócz siedzenia kierowcy

Mój elektryk – dopłaty dla osób fizycznych

dofinansowanie do elektrykow dla osob prywatnych
Źródło: BOŚ
* Oprócz siedzenia kierowcy

 

Czytaj także: Ranking firm faktoringowych. Jaki faktoring jest najlepszy dla transportu?

Jak i gdzie złożyć wniosek?

Gdy staramy się o dofinansowanie zakupu pojazdu (nabytego również z udziałem kredytu), stosowny wniosek składamy bezpośrednio do Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW). Cała procedura przeprowadzana jest online, a związane z nią formalności ograniczono do minimum. Pismo o refundację już poniesionych wydatków można złożyć również po zakupie auta. Po pozytywnej ocenie przez NFOŚiGW podpisany elektronicznie wniosek staje się umową, co umożliwia wypłatę środków. Informację o bankach i firmach leasingowych uczestniczących w programie dostępne są na stronie internetowej Funduszu, nie rekomenduje on jednak żadnego z tych podmiotów – decyzja należy do wnioskodawcy.

W przypadku dofinansowania do leasingu stosowne podanie składa się w wybranej firmie leasingowej. Gdy zostanie ono pozytywnie rozpatrzone podpisywana jest umowa o leasing i umowa dotacji. Wypłata środków następuje po przekazaniu pojazdu odbiorcy, przy czym NFOŚiGW pokrywa również tzw. opłatę wstępną i opłatę transferową. Co istotne, z programu może być dofinansowany również wynajem długoterminowy, ale tylko wówczas, gdy spełnia on warunki leasingu operacyjnego. Do oznakowania pojazdu służy specjalna naklejka. Wzór i zasady jej umieszczania reguluje umowa.

 

10 najtańszych na rynku elektrycznych samochodów osobowych

10 najpopularniejszych samochodow
Źródło: Rankomat.pl

 

Tania jazda drogim samochodem?

Na polskim rynku jest dostępnych kilkanaście modeli pojazdów elektrycznych, których cena nie przekracza ceny maksymalnej określonej w programie. Wśród klientów dość powszechne jest przekonanie, że choć za takie auto płaci się wyraźnie więcej niż za benzyniaka – nie da się kupić nowego elektryka poniżej 100 tys. zł – za to jego eksploatacja kosztuje niewiele. Tymczasem jazda samochodem „z wtyczką” jest coraz mniej opłacalna, do czego przyczyniają się m.in. wysokie ceny prądu, powrót do 23-proc. akcyzy (do 1 stycznia br. była ona obniżona do 5 proc.).

Sprawdźmy czy rzeczywiście tak jest na przykładzie popularnego Opla Corsy. Benzynową wersję tego pojazdu napędza turbodoładowany silnik o pojemności 1,2 l i mocy 100 KM, który spala w cyklu mieszanym średnio 6,3 l/100 km. Przeciętna cena litra benzyny E95 wynosiła na koniec maja 6,45 zł, zatem szacunkowy koszt przejechania stu kilometrów to niespełna 41 zł.

Ten sam model wyposażony w silnik elektryczny (Opel Corsa-e) na pokonanie analogicznego dystansu potrzebuje według producenta 15,2 kWh prądu. Przy cenie 1 kWh na poziomie 2,20 zł to jazda elektrykiem będzie nas kosztować mniej, bo jedynie nieco ponad 33 zł. Szkopuł w tym, że mowa o prądzie zmiennym, a ładowanie baterii w taki sposób zabiera przynajmniej kilka godzin. Na 1 kWh prądu stałego trzeba już wydać 3,40 lub 3,80 zł (w zależności od mocy ładowarki), a to diametralnie zmienia sytuację, gdyż koszt przejechania stu kilometrów rośnie odpowiednio do 52 i 58 zł. W rezultacie użytkowanie elektryka staje się znacząco droższe niż eksploatacja auta spalinowego – bo o 27 proc. i o blisko 41,5 proc.

Z przymrużeniem oka można powiedzieć, że „na otarcie łez” właścicielom i użytkownikom samochodów zeroemisyjnych przysługują pewne przywileje. Na mocy ustawy o elektromobilności, kupujący auta elektryczne są zwolnieni z akcyzy, a kierowcy pojazdów elektrycznych mogą korzystać z buspasów i nie płacą za parkowanie w strefach płatnego parkowania.

Benzyniak kontra elektryk

benzyniak kontra elektryk
Źródło: Własne szacunki
* Przy założeniu, że auto benzynowe spala 6,3 l benzyny E95/100 km, a auto elektryczne zużywa 15,2 kWh prądu/100 km oraz cenie 1 l E95 na poziomie 6,45 zł i cenie 1 kWh prądu rzędu 2,20 zł
** W przypadku ładowania prądem zmiennym z wykorzystaniem powolnej ładowarki lub z domowego gniazdka
*** Przy ładowaniu prądem stałym za pomocą ładowarki do 100 kWh
**** Przy ładowaniu prądem stałym za pomocą ładowarki >100 kWh

Z danych Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych wynika, że w Polsce na koniec marca br. zarejestrowanych było niemal 67 tys. samochodów „z wtyczką”. Jeśli chodzi o udział aut elektrycznych w sprzedaży nowych pojazdów, nasz kraj plasuje się na trzecim miejscu od końca. Jesteśmy w tym zakresie wyraźnie poniżej średniej unijnej, która przekracza 12 proc. Niekwestionowanymi liderami w zakresie elektromobilności są Norwegia, Islandia i Szwecja.

Jeżdżąc „elektrykiem” trzeba pamiętać, że ogólnodostępnych stacji ładowania w Polsce wciąż jest jak na lekarstwo – zaledwie 2700 (5305 punktów), z czego 70 proc. stanowią wolne ładowarki AC o mocy mniejszej lub równej 22 kW, a jedynie 30 proc. to szybkie ładowarki DC (moc ponad 100 kWh). Z danych Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Pojazdów ACEA wynika, że w Polsce jeden punkt ładowania przypada na około 150 km drogi publicznej. Wśród państw należących do Unii Europejskiej gorzej jest jedynie w Estonii, Grecji, na Cyprze i na Litwie. W będącej prymusem Holandii punkt ładowania można znaleźć średnio co półtora kilometra..

Artykuł powstał, dzięki współpracy z Finea.

 

Elektromobilność po polsku

Rodzaj napędu Liczba pojazdów
Samochody osobowe

w tym:

Elektryczne

Hybrydy plug-in

66 910

 

33 263

33 647

Samochody dostawcze i ciężarowe 3 588
Motocykle i motorowery 16 503
Elektryczne autobusy 842

Źródło: Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych

Oceń wpis
Tags: dofinansowanie na elektrykielektromobilnościelektrykisamochody elektryczne
Grzegorz Szafraniec

Grzegorz Szafraniec

Dziennikarz gospodarczy i komentator z ponad 20-letnim doświadczeniem w organizacji i prowadzeniu międzynarodowych konferencji, kongresów, szkoleń oraz webinariów. Redaktor naczelny kilku uznanych miesięczników głównie z sektora handlu i FMCG. Z powodzeniem zarządzał niemal 40-osobowym wydawnictwem, tworząc od podstaw redakcje dwóch opiniotwórczych periodyków B2B (Wiadomości Handlowe i Wiadomości Kosmetyczne), ukazujących się w łącznym rocznym nakładzie 1 mln egz. oraz największego portalu internetowego w sektorze retail – wiadomoscihandlowe.pl. Obecnie wydawca programów gospodarczych w TVP S.A.

Podobne Wpisy

Polacy nie chcą elektryków, a do 2030 roku ma ich być 1,5 mln

autor Magdalena Grochocka
2025-03-19
0
elektryk

Dziś elektryki są już codziennością na drogach Europy Zachodniej, a w Norwegii stanowią zdecydowaną większość nowo rejestrowanych pojazdów. Tymczasem w Polsce ich udział w rynku wciąż jest marginalny. Mimo wprowadzania kolejnych programów dopłat i dynamicznego wzrostu liczby stacji ładowania, samochody elektryczne wciąż nie zdobyły serc polskich kierowców. Dlaczego elektromobilność w Polsce rozwija się wolniej niż w innych krajach Unii Europejskiej? Co stoi na przeszkodzie szerokiej adopcji elektryków i czy jest szansa na przełom w najbliższych latach? Aktualny stan rynku pojazdów elektrycznych w Polsce Rok 2024 przyniósł dalszy wzrost liczby samochodów elektrycznych na polskich drogach. Na koniec grudnia w kraju zarejestrowanych było 80 699 osobowych i użytkowych pojazdów w pełni elektrycznych (BEV), co oznacza przyrost o 24 223 sztuki w ciągu...

Czytaj więcej

Elektryfikacja flot to kwestia czasu?

autor Julia Mraczny
2025-03-21
0
transport ciezarowka

W kolejnych latach sektor transportu i logistyki czeka prawdziwa rewolucja. Po podwyżkach cen paliw i wejściu w życie Pakietu Mobilności polskie firmy transportowe muszą zmierzyć się z kolejnym wyzwaniem, a mianowicie z elektryfikacją flot. W związku z tym dzisiaj pod lupę bierzemy temat ciągników elektrycznych oraz strategii przedsiębiorstw transportowych w obliczu nowych celów UE dotyczących emisji CO2 CBAM i nowe cele Unii Europejskiej dotyczące emisji CO2 dotyczące transportu Przedstawiciele Komisji Europejskiej prognozują, że do 2040 roku aż 90% nowo dostarczanych na rynek ciężarówek ma być pojazdami elektrycznymi. W związku z tym elektryfikacja floty transportowej wydaje się być nieuniknionym rozwojem wydarzeń, który będzie miał istotne implikacje dla całej branży transportowej. 14 lutego 2023 Komisja Europejska ogłosiła nowe cele w zakresie emisji...

Czytaj więcej
Więcej

Newsletter

Jako pierwszy, dowiesz się o ważnych wiadomościach i wydarzeniach bezpośrednio do Twojej skrzynki odbiorczej.

Gratulacje!

Pomyślnie dołączyłeś do naszej listy subskrybentów. Potwierdź proszę swój adres e-mail. Link jest już na Twojej poczcie. 

Rekomendowane.

the last of us opuszczony budynek

Na czym polega fenomen The Last of Us?

2024-04-09
mieszkanie klucze malzenstwo

Czy ceny mieszkań spadną? – analiza rynku kredytów hipotecznych i nieruchomości

2024-12-06
Faktoring eFaktor
Portal.Faktura.pl

Najświeższe i najciekawsze wiadomości z zakresu finansów firmy, prawa, podatków i księgowości.

Znajdź nas tutaj:

Kategorie

  • Alarm podatkowy
  • Biznes
  • Biznes pod lupą
  • Finanse
  • Player
  • Podatki
  • Poradnik przedsiębiorcy
  • Prawo
  • Technologia
  • Zadbaj o swój portfel
Współpraca

Najciekawsze

element5 digital T9CXBZLUvic unsplash

Ile kosztowałoby spełnienie obietnic?

2025-05-16
jakub zerdzicki 9PwLeZA RGc unsplash

Będą nowe limity płatności gotówką w UE

2025-05-15
  • Polityka prywatności
  • Regulamin usługi newsletter
  • Regulamin korzystania z serwisu

© 2024 - Najświeższe informacje ze świata finansów i biznesu by Faktura.pl
Projekt i realizacja Digital Daniel Król

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Biznes
  • Podatki
  • Finanse
  • Prawo
  • Ranking faktoringu – TOP 10 Ofert Faktoringu – Maj 2025
  • Technologia

© 2024 - Najświeższe informacje ze świata finansów i biznesu by Faktura.pl
Projekt i realizacja Digital Daniel Król

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?